The Body Shop Passion Fruit Body Butter

The Body Shop Passion Fruit Body Butter.

Jag har tidigare skrivt om The Body Shop's body butter i bloggen, dock i en annan doft (Sweet Lemon), och som jag nämnde redan då så älskar jag the body shop's lotioner och body butter.
Jag älskar att använda den ovan på kvällen efter att jag rakat benen och duschat så att produkten sjunker in ordentligt i huden under natten, nack delen med deras body butter är att de kan lämna en aningens kladdig yta ett tag efter du använt de, så jag rekomenderar att använda de kvällstid istället för på morgonen.

Kommentarer
Postat av: elin stridh

ska köpa den på lördag :D

Svar: det tycker jag absolut att du ska! :)
julia nilsson

2013-07-11 @ 17:40:27
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Othilia Li

Åå den luktar så sjuukt gott!

Svar: Det tycker jag också! :)
julia nilsson

2013-07-12 @ 13:39:08
URL: http://othiliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0