Sommar-favorit

Varje gång jag har varit i solen en längre tid lyckas jag alltid få torr och lite öm hud.
Det spelar ingen roll vad för olika ''after sun''-produkter jag provat, den ena är för kladdig, den andra har en märklig doft och den tredje sjunker aldrig in i huden ordentligt etc.
 
Men för några år sedan när jag skulle åka utomlands snubblade jag över denna Garnier Ambre Solaire After sun lotion på ÖoB och beslutade mig för att ge den ett försök.
Sedan dess har jag användt den varje gång efter jag varit i solen.
Lotionen sjunker snabbt in i huden och lindrar en aning om du lyckats bränna dig efter du slarvat med solkrämen. Den gör huden mjuk och inte lika tight och stram som den lätt kan vara efter du spenderat några timmar i strålande sol.
Detta är en av mina sommar-favorit som jag har användt i många år, och kommer använda i många år till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0