Dagens look - ''under pressure precious things can break.''

Dagens look blev en väldigt neutral och nästan naken. Jag har sett dessa typer av sminkningar på väldigt många skönhetsbloggar på senare tid och det verkar vara en trend att ha varma toner på ögonen och sedan strunta i mascaran, jag måste dock säga att jag tycker det är finare i verkligeheten än på bild.
 
En sådanhär look passar förövrigt dig med blåa ögon som handen i hansken.
 
BAS:
MaXfactor facefinity all day flawless 3 in 1 foundation - Beige 55
Make up store cover all mix
IsaDora bronzing powder - 41 Terracotta tan
 
ÖGON:
Lumene beauty base eyeshadow primer
clinique colour surge eyeshadow soft shimmer - 204 sierra glaze
Make up store cyber shadow - gravity
 
LÄPPAR:
-
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ögonskuggan du har var skitsnygg, ska kolla efter både den från clinique och den från make up store nästa gång jag är på stan!

Förresten så gillar jag verkligen din blogg :)

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra, det är några av mina favoriter! Tack så mycket :)
Julia Nilsson

2013-07-07 @ 19:22:15
Postat av: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

så fin du är!

Svar: tack så jätte mycket!!
julia nilsson

2013-07-08 @ 10:46:53
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0