Dagens look - ''i'll be there for you''

Ber om ursäkt för suddiga bilder, var tvungen att använda min mammas dator och jag vet inte riktigt vad som hände.
 
 
 
BAS:
Make up store cover all mix
maybelline dream sun triple bronzing powder - 02 brunette
nivea blush by chantal thomas - stay real blush
 
ÖGON:
maybelline color tatto 24 hr - 65 pink gold
ginatricot beauty eyes ögonskugga- 01 black
w7 lashtastic mascara false liquid lashes
 
LÄPPAR:
revlon 8 super lustrous lipcolors

Vill passa på att säga att de närmsta veckorna kommer uppdateringen inte vara så hög på grund av jobb, men jag ska iallafall försöka få in 1 inlägg om dagen, låter det bra?

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vilken fin blogg!
Titta gärna in min:)

2013-07-20 @ 15:25:48
URL: http://moaahlberg.blogg.se
Postat av: BYSOFIA

BYSOFIA.SE
- Modeblogg fylld med inspirerande outfits, häng med hur jag lever i Stockholms innestan och på klädbutiken Zara. Modellandet på fritiden och om min sjukdomshistoria då jag fortfarande lever med slang i magen, min far som gick bort på fem veckor i hjärntumörer och när vårt hus brann ner och allt försvann. Det finns något för alla, sen självklart alla mina äventyr. Hoppas du blir en av dem. KRAM

2013-07-24 @ 10:32:38
URL: http://bysofia.se
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack så mycket :)

vad tycker du om min nya design? kram

2013-08-08 @ 11:28:49
URL: http://mkarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0