TIPS! - Neutrogena visibly clear oil-free moisturiser


Neutrogena visibly clear oil-free moisturiser       65 SEK - ICA

Jag tänkte tipsa er om denna ansiktskräm!
Den passar oljig och fet hy väldigt bra då det är olj-fri vilket gör att den inte tillför onödiga oljor till ett redan oljigt ansikte.
Min hy är som jag tidigare nämnt väldigt fet och oljig så för mig passar denna produkt perfekt.
Detta är min 3dje eller 4de tub av denna produkt och varje gång jag använder den minskar de röda partierna i mitt ansikte och om jag har finnar eller liknande försvinner de mycket snabbare än om jag inte skulle använda denna produkt.
Doften är ganska stark och den luktar lite underligt, men med tanke på vad den gör för min hy är det inget jag stör mig på.
Den lämnar inte en glansig ''finish'' när man aplicerat den utan mattar ner huden men återfuktar den samtidigt.

Ansiktskrämen får 5 av 5 då det är den helt klart bästa ansiktskräm jag någonsin testat!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag gillar också den där ansiktscremen, dock är rengöringen i samma serie värdelös (i alla fall på min hy). Känns trist då jag gillar att använda en och samma serie samtidigt :)

2012-07-24 @ 15:09:23
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0