där jag har mitt smink

Något som jag tycker är intressant är att se hur andra människor har det hemma hos sig, och med tanke på att detta är en skönhetsblogg tyckte jag att det vore passande om jag visade er hur min ''sminkhörna'' ser ut!


Jag har mitt smink i förvaringsmöbeln med lådorna och mina hårprodukter på sminkbordet och i skåpet på väggen tillsammans med mina parfymer. Under sminkbordet har jag en låda med olika bodylotions/butters.

Här är alltså möbeln där jag förvarar mitt smink och mina nagellack.  TROFAST   IKEA
Låda 1 : Ansikte - foundations, concelers, puder, rouge, bronzers, primers osv.
Låda 2 : Ögon - Ögonskuggor, eyeliners, mascaror osv.
Låda 3 : Läppar - läppstift, läppennor, läppglans och lypsyp
Låda 4 : Nagellack
Låda 5 : necessärer och liknande
Låda 6 : Förpackningar - parfym+ansiktskräm+nagellack+olika smink förpackningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0