PROFFS Argan Oil

"Proffs argan oil fördelas i vått eller torrt hår. Gnid några droppar av olja mellan dina händer och fördela i hårlängderna ut till hårtopparna i fuktigt hår. Därefter styla håret som du brukar göra. Justera mängden olja beroende på vilken längd och tjocklek ditt hår har. När du använder i torrt hår, använd mindre olja."
Jag har användt snart halva flaskan och har haft oljan sen början på maj.
 
Enligt mig är den okej, inget jag kommer rusa och köpa i panik direkt när den tar slut, men jag tänker använda upp den. Så den är okej, varken mer eller mindre.
Den luktar lite svagt av herrparfym, men det är inget du känner av när oljan är i håret.''
 
Jag skulle ge oljan 2,5 av 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0