heat rush


BEYONCÉ HEAT RUSH 30 ml.  ca. 200 SEK Lindex
''Opening notes of Heat Rush start the composition with passion fruit sorbet, blood orange and Brazilian cherry. Its heart blooms with yellow tiger orchid, mango blossom and orange hibiscus, while a warm base closes with teak wood, honey amber and Rio sunset musk.'' - lyko.se

Jag älskar denna parfym, doften är helt fantastisk. Jag är helt värdelös på att beskriva dofter så därför använde jag mig av beskrivningen som lyko.se använde sig av.
Hållbarheten är inte den bästa, men den fantastiska doften kompenserar det utan tvekan!
Hittar ni denna parfym så tycker jag absolut att ni lukta på den!

Kommentarer
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

jag har den med, och guuuuuud vad got den luktar! :D

2012-07-25 @ 22:28:32
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

jag har den med, och guuuuuud vad got den luktar! :D

2012-07-25 @ 22:29:08
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0