haul - make up store

Samtidigt som jag köpte make up store's cover all mix häromdagen bestämde jag mig för att köpa lite andra saker,
när jag ändå var där. Så jag tänkte visa er vad jag köpt och jag hoppas att ni gillar det :)


EYE DUST MORNING BREEZE 135 SEK
''Denna underbara lösa skugga ger ett mycket fint skimmer. Kan användas med torr pensel för naturlig mjuk look. Appliceras den med fuktig pensel blir färgen mycket intensiv och högmetallisk. Appliceras med pensel eller applicator. Eye Dust är ett bra alternativ för de som bara vill använda en skugga.'' - makeupstore.se


SKIN SERUM 365 SEK
"Unikt, silkeslent och lätt serum som innehåller salvia, ginkgo biloba och rosmarin. Gör huden mjuk och spänstig. Passar perfekt som primer under makeup eller tillsammans med Wonder Powder för en strålande foundation. Serumet har fuktbevarande egenskaper och ska appliceras efter din dag- eller nattcreme. Passar alla hudtyper." - makeupstore.se

Eftersom jag bara använt bägge produkterna en gång så har jag inget speciellt att säga om dem, men hittils verkar de bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Morning breeze är en av mina absoluta favorit skuggor, helt fantastisk! :-) Ha en fin kväll

2012-08-13 @ 17:10:29
URL: http://www.beautybox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0