Maybelline DIAMOND GLOW

Jag fick en ögonskuggspalett  av min chef för någon vecka sedan och har inte riktigt haft möjligheten att prova den än, idag gjorde jag dock det och enligt mig var pigmentet av de två blåa skuggorna(de två översta) inte speciellt bra. Man var verkligen tvungen att arbeta upp dom rejält för att få ett hyffsat pigment på ögonlocket. Jag ska försöka använda den någon annan gång med en vit bas för att se om det hjälper pigmentet.
På armen ser skuggorna bra pigmenterade ut, men det var efter mycket gnuggande och så verkar skuggorna helt enkelt fästa bättre på min arm än mina ögonlock, trist.
Denna lilla enkla look lyckades jag iallafall få till med endast den lilla paletten.
 
Kika in imorgon för att se en hel look!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0