Garnier Bodysummer moisturising body lotion

Köpte nyligen en produkt ifrån garnier, denna ovan ↑.
Tanken är att det ska vara en kroppslotion med sommarskimmer. Den innehåller svag brun utan sol som om du dag efter dag använder skapar en lätt och naturlig solbränna.
 
Jag har inte använt produkten ''på riktigt'' än, utan bara smörjt in en bit av min ena arm för att känna och se hur produken såg ut.
 
Mitt första intryck:
Det är en vit kräm som till min förvåning inte luktar brun utan sol över huvud taget. Den är väldigt lätt i formulan och går in i huden utan problem.
 
Nu undrar jag, vill ni ha fler sånna här inlägg?

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja, bra tips! måste testas! :D
fin blogg btw :)

Svar: tack så mycket! :)
julia nilsson

2013-07-10 @ 23:07:00
URL: http://imevelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0