AUSSIE

Min favorit hårserie någonsin.

Både Shampoot och balsamet luktar bubbelgum och gör mitt hår galet lent (det är i princip aldrig lent annars) och efter jag användt det bara några gånger känner jag hur bra det går hand i hand med mitt vanligtvis torra och frissiga hår.
Jag har tidigare provat 3 minute miracle inpackningen, take the heat leave in cream och en anti-frizz creme ifrån samma märke, och den som är mest välkänd utav dessa är utan tvekan 3 minute miracle inpackningen, som jag inte var överdrivet imponerad av, men shampoot och balsamet får verkligen
5 av 5

Kommentarer
Postat av: Anna Wahlberg

Jag tycker också att Aussis hårprodukter är suveräna!

Svar: visst är dom?! jag är helt förälskad i dem! :) haha
julia nilsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0