hudvård

Jag har oljig hy och får ganska lätt finnar och irriterad hud. Så jag tänkte visa er vilka produkter jag använder på mitt ansikte!

1. Först tar jag bort mitt ögonsmink med babyolja och just nu använder jag Natusan intesive care baby oil.
2. Efter jag tagit bort mitt ögonsmink använder jag denna cleansing milk ifrån garniér och tar bort det smink jag har kvar i resten av mitt ansikte.
3. Efter jag tagit bort allt smink jag hade på mitt ansikte använder jag daily deep cleansing wash scrub ifrån nivea och gör rent mitt ansikte.
4. Varannan kväll använder jag denna face scrub ifrån aphrodite, det är en djupt rengörande scrub som gör mitt ansikte super mjukt.
5. jag avslutar med att använda dessa clearasil stayclear spot cleansing pads i hela ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0